marți, septembrie 7

Zi de cumparaturi

Facut aprovizionarea astazi cu urmatoarele produse:

In primul rand am gasit aceste pere minunate, nu tari, dar nici moi, dulci, aromate si parfumate.  Sunt pere organice la numai 3 lei/ kg ! Am primit si din partea casei una, ca sa gust minunatie de soi.

Se potrivesc cel mai bine la tarte, nectar sau consumate proaspete

IMG_8416 

Alimente de baza, cereale si seminte: hrisca, canepa, quinoa, linte rosie si verde, chimion, mei, fulgi de drojdie.

Baza pentru: pateuri, chiftelute, sarmale, salate,paine,mamaliga, lapte si parmezan ( fulgii de drojdie)

IMG_8419

Alge: salate, supe, budinci sau creme ( agar -  agar)

IMG_8420 

Fructe uscate sau mix de fructe cu nuci: blat de tort, blat prajituri, muslii, creme ( deserturi si mic dejun)

IMG_8421

Faina de migdale: blaturi in general, biscuiti, budinci ( desert)

IMG_8422

 Fulgi de migdale: prajituri, torturi, creme, lapte, budinci, parmezan

IMG_8423

Fructe uscate: creme, blaturi, umpluturi desert, compot

Digesta este un ingredient nou pentru mine pe care nu l-am incercat inca. Am inteles ca inlocuieste foarte bine maioneza daca este frecata cu putin ulei.Parerea despre acest produs o veti afla mai tarziu.

IMG_8424

Condimente: Stomacul lui Budha ( minunat la salate, chiftelute), pasta de susan si unt de arahide.

Baza pentru: salate, pateuri, creme, parmezan (mic dejun in special la unt de arahide)

IMG_8429  IMG_8433 IMG_8435 

Condimentul este puternic aromat cu ciuperci shiitake si arahide

IMG_8432

 Sirop de agave: excelent produs de indulcire care nu creste insulina, avand un IG mic

IMG_8428

Uleiuri care imi plac, inafara de cel de masline: orez, susan, samburi de struguri, canola si seminte de dovleac

IMG_8425

Spor la pregatit sa am !

6 comentarii:

Adry spunea...

Wow!Ai facut ceva cumparaturi nu gluma.Perele alea imi trag cu ochiul. Imi vine sa intind mana si sa iau.
Eu inca nu am luat alge.Cum le prepari.Poate ne pui si niste retete in viitorul apropiat.Spor la bucatarit.

Vegan Girl spunea...

Pai cand fac...fac, nu ma incurc! Mai ales ca se cam golise camara.

Algele le fac salata, supa sau le maruntesc pe diferite preparate.

Mersi, mersi!

Adry spunea...

Si eu sunt cam la fel la cumparaturi. Sparg portofelul...
Dar nu am inteles cu algele daca se fierb sau nu.Pur si simplu din punga le pui in salata?

Vegan Girl spunea...

A, nuuu...le hidratezi sau le oparesti.

Pentru alge nori, se tin cateva secunde deasupra flacarii la aragaz, cu un cleste ca sa nu te frigi. Ele isi schimba usor culoarea, intr-un verde inchis si apoi le poti prepara...sfaramate si adaugate la preparate diverse sau intregi pentru rulouri...gen sushi de exemplu.

O sa pun o reteta, sper in weekendul asta.

Adry spunea...

Ok.Merci.Abia astept.

Unknown spunea...

alge la un pret bun gasiti aici: http://ameplant.ro/produs.php?id=500

Trimiteți un comentariu